Abiertu’l plazu d’inscripción cursu de llingua asturiana p’adultos

La Estaya de la Llingua del Conceyu d’Avilés tien abiertu’l plazu d’inscripción pa les persones interesaes en participar nun cursu de llingua asturiana p’adultos (mayores de 16 años), nivel d’Afondamientu hasta’l día 5 d’ochobre. Esti cursu entamará’l prósimu 9 d’ochobre pa terminar el 29 de payares, los díes martes y xueves, n’horariu de 19:00 a 21:00 nel Palaciu de Valdecarzana (c/ Sol, nu 1). La duración sedrá de 30 hores. Ye imprescindible tener fecho un cursu anterior de nivel Aniciu de cualquier organismu oficial: Academia de la Llingua, Servicios de Normalización Llingüística, Universidá, Aules Populares o IAAP.

Les inscripciones deberán facese na oficina de la Estaya la Llingua, allugada na Casa Cultura del Conceyu d’Avilés (Plaza Domingo Álvarez Acebal, nu 2, primer pisu); tamién al traviés del corréu electrónicu de la Estaya: estayallingua@ayto-aviles.es, o llamando al teléfonu de la Estaya 985 54 55 08. El cursu ye de baldre.

_________________________________________________________

La Estaya de la Llingua del Ayuntamiento de Avilés tiene abierto el plazo de inscripción para aquellas personas interesadas en participar en un curso de lengua asturiana para adultos (mayores de 16 años), nivel de Perfeccionamiento hasta el día 5 de octubre.

Este curso empezará el próximo 9 de octubre para terminar el 29 de noviembre, los días martes y jueves, en horario de 19:00 a 21:00 en el Palacio de Valdecarzana (C/ Sol, 1).

La duración será de 30 horas. Es imprescindible haber realizado un curso anterior de nivel Inicio de cualquier organismo oficial: Academia de la Llingua, Servicios de Normalización Lingüística, Universidad, Aulas Populares o IAAP.

Las inscripciones deberán realizarse en la oficina de la Estaya de la Llingua, situada en la Casa Municipal de Cultura de Avilés (Plaza Domingo Álvarez Acebal, 2, primer piso); también a través del correo electrónico de la Estaya: estayallingua@ayto-aviles.es, o llamando al teléfono de la Estaya 985 54 55 08. El curso es gratuito.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *