Exposición fotográfica sobre el Descenso del Sella en Blimea

La Casona del Bravial acueye una esposición fotográfica sobre’l Descensu Internacional del Seya llevada a cabu pola asociación cultural “Amigos de Parres”. Trátase d’una muestra de semeyes nes que se recueye la historia d’esti acontecimientu deportivu dende’l so orixe, nel añu 1930, hasta l’actualidá. La esposición va poder visitase hasta’l 19 d’ochobre, y va complementase amás con una charla de la mentada asociación. L’horariu de visita de la esposición ye de llunes a vienres de 9 a 2.

 

Estes actividaes tán enmarcaes dientro de los actos d’hermanamientu de los ríos Seya y Nalón que se vienen desendolcando nel conceyu de Samartín dende’l pasáu mes de xunetu, y que se concretó’l pasáu 3 d’agostu col vertíu simbólicu de les agües del Nalón nel Seya nun actu que se celebró nel conceyu de Parres con representación municipal de Samartín.

______________________________________________

 

La Casona del Bravial acoge desde hoy una exposición fotográfica sobre el Descenso Internacional del Sella, a cargo de la asociación cultural “Amigos de Parres”. Se trata de una muestra fotográfica que recoge la historia de este evento deportivo desde sus orígenes, en el año 1930, hasta la actualidad. La exposición podrá visitarse hasta el 19 de octubre, en horario de 9 a 2, y se complementará con una charla al respecto.

 

La exposición se enmarca dentro de los actos de hermanamiento de los ríos Sella y Nalón que se vienen celebrando en el concejo de San Martín desde el mes de julio, y que se concretó el pasado 3 de agosto con el vertido simbólico de las aguas del Nalón en el Sella, en un acto celebrado en el concejo de Parres, con representación municipal de San Martín, coincidiendo con las Fiestas de las Piraguas.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *